Wij vragen u om akkoord te gaan met het gebruik van cookies. Meer hierover leest u op de pagina Privacybeleid

Groene Hart Media

campagne voorbeelden

Groene Hart Media werkt makkelijk en organiseert handige mediacampagnes met een mediastrategie die bij jouw merk en doelstellingen past. Dat doen we voor de kleine en de grote merken, lokaal, in de regio of landelijk. Onderstaande cases geven een indicatie van de mogelijkehden.

Campagne werving personeel in Het Groene Hart

in Het Groene HartPer maand wisselen ongeveer 4.000 mensen met een technische achtergrond in Nederland van baan. En bijna 6.000 mensen met een commerciële achtergrond. Zorgmedewerkers niet meegerekend. Goede werving van personeel is NIET het verkopen van de functie, wat de meeste bedrijven doen, maar het verkopen van jouw bedrijf. Klik op de afbeelding en lees kort een voorbeeld met de mogelijkheden en een realistische prijsindicatie. Leuke korte solliciatievideo ook.

Actie campagne retail in Het Groene Hart

Bij een actie is conversie, identificatie en een visual transfer belangrijk. In de klantreis van de retail pikt de klant het campagnebeeld op via de huis aan huis krant, online, langs de uitvalswegen tot aan het winkelgebied. Eenmaal aangekomen bij het point of sale materiaal op straat en in de etalage heeft de prospect al lang besloten om die spijkerbroek te halen.

Themacampagne verkoop in Het Groene Hart

Een themacampagne die verkoop moet genereren (conversie) heeft een sterke boodschap en opvallende uitingen nodig. Groene Hart Media kan in dat geval online en offline gebruik maken van de visual transfer. Daarmee bedoelen we dat we kiezen voor mediakanalen waarin beeld de belangrijkste rol speelt. Zo zal de doelgroep de uiting en het merk sneller herkennen en bij een positieve identificatie eerder bereid zijn om tot aanschaf over te gaan.

Arbeidsmarkt en naamsbekendheid in Het Groene Hart

Stel, jouw merk zit in de maakindustrie, met een grote faciliteit in de regio van waaruit je heel Nederland voorziet van jouw producten en diensten. Dan investeer je uiteraard landelijk in jouw naamsbekendheid. Maar als je personeel zoekt heb je ook regionale naamsbekendheid nodig. En vaak met een iets andere boodschap. Hoe dat werkt laat deze case mooi zien.